Αρχική
/
Νέα
/
Κοινοβουλευτικές Δραστηριότητες
/
Διώχνει και τα σκάφη αναψυχής η Ελλάδα, τα οποία βρίσκουν φιλόξενες μαρίνες σε Κροατία και Τουρκία…
06/07/2011
Κοινοβουλευτικες Δραστηριοτητες
Διώχνει και τα σκάφη αναψυχής η Ελλάδα, τα οποία βρίσκουν φιλόξενες μαρίνες σε Κροατία και Τουρκία…
Η Κυβέρνηση της Ελλάδας διώχνει και τα σκάφη αναψυχής τα οποία βρίσκουν φιλόξενες μαρίνες σε Κροατία και Τουρκία τονίζει σε ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης πρός τους Υπουργούς Οικονομίας-Ναυτιλίας και Θαλασσίων Υποθέσεων, επικαλούμενος τα συμπεράσματα του συνέδριου Posidonia Sea Tourism Forum.
Ο πρώην Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας τονίζει ότι.. συμφωνα με τις διαπιστώσεις των εκπρόσωπων των επιχειρήσεων θαλασσίου τουρισμού στο πρόσφατο συνέδριο Posidonia Sea Tourism Forum, υπό την αιγίδα του δευτέρου εξ υμών τ. υπουργου, από το οποίο όλοι οι εκπρόσωποι της κυβέρνησης ΓΑ Παπανδρεου απεχώρησαν 20 λεπτά μετά την έναρξη των εργασιών:
«1.Η Ελλάδα με τα 1.000 μικρά και μεγάλα νησιά, θα μπορούσε να είναι πρωταγωνίστρια στον κλάδο του yachting και παράδεισος για χιλιάδες επισκέπτες που αγαπούν την ιστιοπλοΐα.
2. Η νομοθεσία που διέπει το χώρο του yachting είναι ξεπερασμένη και ασαφής, ενώ τροποποιείται διαρκώς με μια σειρά από διατάγματα.
3.Οι κανονισμοί δεν πρέπει να αλλάζουν διαρκώς και οι φόροι και οι επιβαρύνσεις πρέπει να παραμείνουν ως έχουν. Αντιθέτως όμως, ο τομέας του yachting μαστίζεται από αντικίνητρα.
4. Το αποτέλεσμα ήταν το 80% περίπου των σκαφών αναψυχής που έδρευαν στην Ελλάδα την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004 να μετεγκατασταθούν πλέον στην Κροατία και την Τουρκία, δύο χώρες οι οποίες έχουν αναγνωρίσει τα οφέλη του θαλάσσιου τουρισμού.
5.Υπάρχουν σήμερα 3.500 ιδιωτικά και επαγγελματικά σκάφη αναψυχής με ελληνική σημαία και η Ελλάδα χάνει την ευκαιρία να γίνει το κέντρο του θαλάσσιου τουρισμού.
6.Σε ανταγωνιστές, όπως η Τουρκία, δεν απαιτείται η εμπλοκή τριών ή τεσσάρων υπουργείων για τη λήψη μιας απλής απόφασης για ένα θέμα που αφορά μια μαρίνα.
7. Η Ελλάδα μπορεί να γίνει το κέντρο του θαλάσσιου τουρισμού, ωστόσο αυτό απαιτεί ένα σταθερό και σύγχρονο νομικό πλαίσιο.
8.Η αύξηση της φορολογίας είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια πολλών σκαφών αναψυχής και περίπου 6.000 θέσεων εργασίας στον τομέα από το 2004.
9. Στην περίπτωση των ιδιωτικών σκαφών αναψυχής "ουσιαστικά δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο" και για το λόγο αυτό πολλά σκάφη αναψυχής αποφεύγουν τα ελληνικά ύδατα.
10.Την ευθύνη του κλάδου των σκαφών αναψυχής την έχει το Υπουργείο Οικονομίας, γεγονός που είναι παράλογο …»
Ερωτασθε τι και εάν πρόκειται να πράξετε οτιδήποτε για ην άρση των αναφερόμενων αντικινήτρων του θαλασσίου τουρισμού μέσω σκαφών επαγγελματικών και ιδιωτικών αναψυχής που θα μπορούσε να αποτελέσει ένα σημαντικό παράγοντα εισοδήματος της καταρρέουσας εθνικής οικονομίας?
Ο πρώην Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας τονίζει ότι.. συμφωνα με τις διαπιστώσεις των εκπρόσωπων των επιχειρήσεων θαλασσίου τουρισμού στο πρόσφατο συνέδριο Posidonia Sea Tourism Forum, υπό την αιγίδα του δευτέρου εξ υμών τ. υπουργου, από το οποίο όλοι οι εκπρόσωποι της κυβέρνησης ΓΑ Παπανδρεου απεχώρησαν 20 λεπτά μετά την έναρξη των εργασιών:
«1.Η Ελλάδα με τα 1.000 μικρά και μεγάλα νησιά, θα μπορούσε να είναι πρωταγωνίστρια στον κλάδο του yachting και παράδεισος για χιλιάδες επισκέπτες που αγαπούν την ιστιοπλοΐα.
2. Η νομοθεσία που διέπει το χώρο του yachting είναι ξεπερασμένη και ασαφής, ενώ τροποποιείται διαρκώς με μια σειρά από διατάγματα.
3.Οι κανονισμοί δεν πρέπει να αλλάζουν διαρκώς και οι φόροι και οι επιβαρύνσεις πρέπει να παραμείνουν ως έχουν. Αντιθέτως όμως, ο τομέας του yachting μαστίζεται από αντικίνητρα.
4. Το αποτέλεσμα ήταν το 80% περίπου των σκαφών αναψυχής που έδρευαν στην Ελλάδα την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004 να μετεγκατασταθούν πλέον στην Κροατία και την Τουρκία, δύο χώρες οι οποίες έχουν αναγνωρίσει τα οφέλη του θαλάσσιου τουρισμού.
5.Υπάρχουν σήμερα 3.500 ιδιωτικά και επαγγελματικά σκάφη αναψυχής με ελληνική σημαία και η Ελλάδα χάνει την ευκαιρία να γίνει το κέντρο του θαλάσσιου τουρισμού.
6.Σε ανταγωνιστές, όπως η Τουρκία, δεν απαιτείται η εμπλοκή τριών ή τεσσάρων υπουργείων για τη λήψη μιας απλής απόφασης για ένα θέμα που αφορά μια μαρίνα.
7. Η Ελλάδα μπορεί να γίνει το κέντρο του θαλάσσιου τουρισμού, ωστόσο αυτό απαιτεί ένα σταθερό και σύγχρονο νομικό πλαίσιο.
8.Η αύξηση της φορολογίας είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια πολλών σκαφών αναψυχής και περίπου 6.000 θέσεων εργασίας στον τομέα από το 2004.
9. Στην περίπτωση των ιδιωτικών σκαφών αναψυχής "ουσιαστικά δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο" και για το λόγο αυτό πολλά σκάφη αναψυχής αποφεύγουν τα ελληνικά ύδατα.
10.Την ευθύνη του κλάδου των σκαφών αναψυχής την έχει το Υπουργείο Οικονομίας, γεγονός που είναι παράλογο …»
Ερωτασθε τι και εάν πρόκειται να πράξετε οτιδήποτε για ην άρση των αναφερόμενων αντικινήτρων του θαλασσίου τουρισμού μέσω σκαφών επαγγελματικών και ιδιωτικών αναψυχής που θα μπορούσε να αποτελέσει ένα σημαντικό παράγοντα εισοδήματος της καταρρέουσας εθνικής οικονομίας?