Αρχική
/
Νέα
/
Κοινοβουλευτικές Δραστηριότητες
/
Η διχοτόμηση του Υπουργείου Ναυτιλίας είναι «σοσιαλισμός η βαρβαρότητα»?
23/06/2010
Κοινοβουλευτικες Δραστηριοτητες
Η διχοτόμηση του Υπουργείου Ναυτιλίας είναι «σοσιαλισμός η βαρβαρότητα»?
Προς τους κκ. Υπουργούς Οικονομίας και Προστασίας του Πολίτη
Με Προεδρικό Διάταγμα της κυβέρνησης Γ.Α. Παπανδρεου οριστικοποιήθηκε η διχοτόμηση -δηλαδή η οριστική διάλυση- του Υπουργείου Ναυτιλίας. Παρά την καθολική απαίτηση όλων των φορέων πλοιοκτητών και εργαζομένων στη Ναυτιλία για την επανασύσταση του υπουργείου μετά την εμπειρία της τραγικής περιόδου Οκτωβριου2009-Ιουνιου 2010, κατά την οποία η «κυβερνηση όλων των Ελλήνων» απέδειξε την πλήρη αδιαφορία της για την Ελληνική Ναυτιλία, το Π.Δ έβαλε την ταφόπλακα στον ένα από τους δυο παραγωγικούς τομείς της Οικονομίας.
Η ποντοπόρος Ναυτιλία παίρνει στην αρμοδιότητα του πρωην υπουργείου Δημ. Τάξεως !!! ενώ η διεύθυνση ναυτιλιακής οικονομίας παραμένει στο Υπουργείο Οικονομίας εκτός από τα μητρώα ναυτιλιακών εταιρειών και ναυτικών και τα θέματα εγκατάστασης ναυτιλιακών εταιρειών στη χώρα !!!
Ταυτόχρονα η Κυβερνηση της Τζαμαϊκα ίδρυσε ειδική εταιρεια για να «πωλήσει τα οφέλη από τη σημαία της Τζαμάικα στην αναπτυσσόμενη ελληνική ναυτιλιακή αγορά….δεδομένου ότι η ελληνική αγορά παραμένει βασικός τομέας εστίασης για την Ναυτιλιακή Αρχή της Τζαμάικα - παράλληλα με τις παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές της Γερμανίας, της Μπενελούξ και της Σκανδιναβίας» όπως δήλωσε στα Ποσειδώνια ο εκπρόσωπος της Τζαμαϊκανης εταιρείας, ενώ ο Έλληνας εκπρόσωπος δήλωσε ότι «…η εταιρεια του θα αρχίσει να πωλεί τα οφέλη από τη Τζαμαϊκανή σημαία στο Έλληνες εφοπλιστές, που περιλαμβάνουν πολύ ευνοϊκά τέλη εγγραφής…Ένα ολοκληρωμένο δίκτυο τεχνικών επιθεωρητών σε όλο τον κόσμο…Ένα ήθος λειτουργίας που βάζει την ποιότητα πάνω από οτιδήποτε άλλο…»
Επειδή
1.οι ανταγωνίστριες χώρες της Ελληνικής σημαίας σπεύδουν να επωφεληθούν της χαοτικής κατάστασης όπου η"ηλεκτρονική διακυβέρνηση" Γ.Α. Παπανδρεου οδήγησε την Ελληνική Ναυτιλία
2.ουδείς σας έδωσε την εντολή να διαλύσετε την Ελληνική Ναυτιλία για την εξυπηρέτηση μικροκομματικών σκοπιμοτήτων, εσωκομματικών ισορροπιών του ΠΑΣΟΚ και άλλων συμφερόντων
Ερωτασθε
1.Ποιος θα λογοδοτήσει για την επερχόμενη καταστροφή της μοναδικής μαζί με τον τουρισμό πηγής εθνικού εισοδήματος?
2.Πόσα πλοία υπήρχαν στο Ελληνικό Νηολόγιο την 4/10/2009 και πόσα έχουν απομείνει σήμερα?
3.Η διάλυση του Υπουργείου Ναυτιλίας αποτελεί σοσιαλισμό η βαρβαρότητα?
Αθήνα 22/6/2010
Ο Ερωτών
Μανώλης Κ.Κεφαλογιάννης
Με Προεδρικό Διάταγμα της κυβέρνησης Γ.Α. Παπανδρεου οριστικοποιήθηκε η διχοτόμηση -δηλαδή η οριστική διάλυση- του Υπουργείου Ναυτιλίας. Παρά την καθολική απαίτηση όλων των φορέων πλοιοκτητών και εργαζομένων στη Ναυτιλία για την επανασύσταση του υπουργείου μετά την εμπειρία της τραγικής περιόδου Οκτωβριου2009-Ιουνιου 2010, κατά την οποία η «κυβερνηση όλων των Ελλήνων» απέδειξε την πλήρη αδιαφορία της για την Ελληνική Ναυτιλία, το Π.Δ έβαλε την ταφόπλακα στον ένα από τους δυο παραγωγικούς τομείς της Οικονομίας.
Η ποντοπόρος Ναυτιλία παίρνει στην αρμοδιότητα του πρωην υπουργείου Δημ. Τάξεως !!! ενώ η διεύθυνση ναυτιλιακής οικονομίας παραμένει στο Υπουργείο Οικονομίας εκτός από τα μητρώα ναυτιλιακών εταιρειών και ναυτικών και τα θέματα εγκατάστασης ναυτιλιακών εταιρειών στη χώρα !!!
Ταυτόχρονα η Κυβερνηση της Τζαμαϊκα ίδρυσε ειδική εταιρεια για να «πωλήσει τα οφέλη από τη σημαία της Τζαμάικα στην αναπτυσσόμενη ελληνική ναυτιλιακή αγορά….δεδομένου ότι η ελληνική αγορά παραμένει βασικός τομέας εστίασης για την Ναυτιλιακή Αρχή της Τζαμάικα - παράλληλα με τις παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές της Γερμανίας, της Μπενελούξ και της Σκανδιναβίας» όπως δήλωσε στα Ποσειδώνια ο εκπρόσωπος της Τζαμαϊκανης εταιρείας, ενώ ο Έλληνας εκπρόσωπος δήλωσε ότι «…η εταιρεια του θα αρχίσει να πωλεί τα οφέλη από τη Τζαμαϊκανή σημαία στο Έλληνες εφοπλιστές, που περιλαμβάνουν πολύ ευνοϊκά τέλη εγγραφής…Ένα ολοκληρωμένο δίκτυο τεχνικών επιθεωρητών σε όλο τον κόσμο…Ένα ήθος λειτουργίας που βάζει την ποιότητα πάνω από οτιδήποτε άλλο…»
Επειδή
1.οι ανταγωνίστριες χώρες της Ελληνικής σημαίας σπεύδουν να επωφεληθούν της χαοτικής κατάστασης όπου η"ηλεκτρονική διακυβέρνηση" Γ.Α. Παπανδρεου οδήγησε την Ελληνική Ναυτιλία
2.ουδείς σας έδωσε την εντολή να διαλύσετε την Ελληνική Ναυτιλία για την εξυπηρέτηση μικροκομματικών σκοπιμοτήτων, εσωκομματικών ισορροπιών του ΠΑΣΟΚ και άλλων συμφερόντων
Ερωτασθε
1.Ποιος θα λογοδοτήσει για την επερχόμενη καταστροφή της μοναδικής μαζί με τον τουρισμό πηγής εθνικού εισοδήματος?
2.Πόσα πλοία υπήρχαν στο Ελληνικό Νηολόγιο την 4/10/2009 και πόσα έχουν απομείνει σήμερα?
3.Η διάλυση του Υπουργείου Ναυτιλίας αποτελεί σοσιαλισμό η βαρβαρότητα?
Αθήνα 22/6/2010
Ο Ερωτών
Μανώλης Κ.Κεφαλογιάννης