Αρχική
/
Νέα
/
Κοινοβουλευτικές Δραστηριότητες
/
Να αποκατασταθεί η αδικία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις στο μάθημα Βιολογίας Γεν.Παιδείας θετικής κατέυθυνσης
19/05/2011
Κοινοβουλευτικες Δραστηριοτητες
Να αποκατασταθεί η αδικία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις στο μάθημα Βιολογίας Γεν.Παιδείας θετικής κατέυθυνσης
Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας κατέθεσε ο Μανώλης Κεφαλογιάννης με την οποία επισημαίνει την αδικία που προέκυψε στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις στους εξεταζόμενους στο μάθημα της Βιολογίας Γενικής Παιδείας θετικής κατεύθυνσης..
Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:
Αρ.Πρωτ.16466
Ημερ.Κατ.18-5-2011
Στο μάθημα της Βιολογίας Γενικής Παιδείας θετικής κατεύθυνσης που εξετάστηκε στις Πανελλαδικές την 15 Μαΐου 2011 δόθηκε η άσκηση στο Δ3 θέμα η οποία ζητούσε το είδος της ανοσοβιολογικής απόκρισης, αν είναι δηλαδή πρωτογενής ή δευτερογενής. Η ίδια ακριβώς άσκηση είχε δοθεί το 2005 στις πανελλαδικές εξετάσεις στο ίδιο μάθημα και η επίσημη λύση που δόθηκε από το Υπουργείο Παιδείας ήταν ότι η ανοσοβιολογική απόκριση ήταν δευτερογενής. Φέτος η επίσημη λύση που δόθηκε από το Υπουργείο είναι ότι είναι πρωτογενής και αυτό επειδή στην φετινή άσκηση προστέθηκαν στις καμπύλες ο αριθμός των ημερών (7,14,21) στον άξονα του χρόνου πράγμα το οποίο δεν δικαιολογεί από μόνο του σε καμία περίπτωση ότι η απόκριση γίνεται πρωτογενής.
Επειδή σύμφωνα με την άποψη των βιολόγων η προσθήκη του αριθμού ημερών στον άξονα του χρόνου δεν δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό της απόκρισης ως πρωτογενούς.
Επειδή έχει ήδη δημιουργηθεί μεγάλη σύγχυση στους μαθητές που εξετάστηκαν στο μάθημα αυτό.
Ερωτασθε τι πρόκειται να πράξετε για την πρόληψη και αποκατάσταση της μεγάλης αδικίας, σε περίπτωση που ληφθεί ως σωστή η λύση ότι η απόκριση είναι πρωτογενής και όχι δευτερογενής όπως η επίσημη λύση του Υπουργείου Παιδείας που δόθηκε το 2005 ?
Ηράκλειο 17-05-2011 Ο ερωτών Μανώλης Κ. Κεφαλογιάννης
Αρ.Πρωτ.16466
Ημερ.Κατ.18-5-2011
Στο μάθημα της Βιολογίας Γενικής Παιδείας θετικής κατεύθυνσης που εξετάστηκε στις Πανελλαδικές την 15 Μαΐου 2011 δόθηκε η άσκηση στο Δ3 θέμα η οποία ζητούσε το είδος της ανοσοβιολογικής απόκρισης, αν είναι δηλαδή πρωτογενής ή δευτερογενής. Η ίδια ακριβώς άσκηση είχε δοθεί το 2005 στις πανελλαδικές εξετάσεις στο ίδιο μάθημα και η επίσημη λύση που δόθηκε από το Υπουργείο Παιδείας ήταν ότι η ανοσοβιολογική απόκριση ήταν δευτερογενής. Φέτος η επίσημη λύση που δόθηκε από το Υπουργείο είναι ότι είναι πρωτογενής και αυτό επειδή στην φετινή άσκηση προστέθηκαν στις καμπύλες ο αριθμός των ημερών (7,14,21) στον άξονα του χρόνου πράγμα το οποίο δεν δικαιολογεί από μόνο του σε καμία περίπτωση ότι η απόκριση γίνεται πρωτογενής.
Επειδή σύμφωνα με την άποψη των βιολόγων η προσθήκη του αριθμού ημερών στον άξονα του χρόνου δεν δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό της απόκρισης ως πρωτογενούς.
Επειδή έχει ήδη δημιουργηθεί μεγάλη σύγχυση στους μαθητές που εξετάστηκαν στο μάθημα αυτό.
Ερωτασθε τι πρόκειται να πράξετε για την πρόληψη και αποκατάσταση της μεγάλης αδικίας, σε περίπτωση που ληφθεί ως σωστή η λύση ότι η απόκριση είναι πρωτογενής και όχι δευτερογενής όπως η επίσημη λύση του Υπουργείου Παιδείας που δόθηκε το 2005 ?
Ηράκλειο 17-05-2011 Ο ερωτών Μανώλης Κ. Κεφαλογιάννης