Αρχική
/
Νέα
/
Κοινοβουλευτικές Δραστηριότητες
/
Ερώτηση Μανώλη Κεφαλογιάννη για το κόστος και λόγοι τύπωσης και διανομής σχολικών cd αντί βιβλίων.
12/10/2011
Κοινοβουλευτικες Δραστηριοτητες
Ερώτηση Μανώλη Κεφαλογιάννη για το κόστος και λόγοι τύπωσης και διανομής σχολικών cd αντί βιβλίων.
Τους λόγους και το κόστος τύπωσης και διανομής σχολικών cd αντί βιβλίων ζητά από την Κυβέρνηση να πληροφορήσει τη Βουλή.. ο Μ.Κεφαλογιάννης
Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας κατέθεσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, βουλευτής Ηρακλείου Μανώλης Κεφαλογιάννης για το κόστος και λόγοι τύπωσης και διανομής σχολικών cd αντί βιβλίων το πλήρες κείμενο της οποίας έχει ως εξής:
1. Τα cd που μοιράσατε στα σχολεία αντί σχολικών βιβλίων, περιέχουν τις παλαιές εκδόσεις των βιβλίων (μαθηματικά και λογοτεχνικά μαθήματα Α λυκείου) και όχι τις καινούργιες σύμφωνα με το νέο Λύκειο. Ερωτασθε με ποια λογική γίνεται διανομή ηλεκτρονικών βιβλίων χωρίς όλοι οι μαθητές να διαθέτουν ηλεκτρονικό υπολογιστή για να έχουν προσωπική πρόσβαση στο σπίτι τους? Σε περίπτωση που θεωρείτε δεδομένη τη πρόσβαση σε ΗΥ, ερωτασθε γιατί να μην θεωρηθεί δεδομένη και η πρόσβαση τους στο site του υπουργείου παιδείας από όπου μπορούν να κατεβάσουν μόνοι τους τα ηλεκτρονικά βιβλία, εκμηδενίζοντας την ανάγκη και το κόστος διανομής? 2. Στην περίπτωση όπου ο μαθητής δεν έχει πρόσβαση προσωπική στο διαδίκτυο και δεδομένης της εγκυκλίου που υποχρεώνει τους εκπαιδευτικούς να μεριμνήσουν για την τύπωση των ηλεκτρονικών βιβλίων, ερωτασθε γιατί διανέμεται cd (με μεγάλο κόστο για το δημόσιο) εφόσον κάθε σχολείο έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο? 3. Για τα μαθήματα της πληροφορικής του νέου λυκείου Β και Γ τάξης δεν υπάρχουν αναλυτικοί οδηγοί σπουδών δεδομένου ότι μόλις τώρα προκηρύχθηκαν θέσεις εμπειρογνωμόνων για την συγγραφή τους και δεν προβλέπεται η εκτύπωση νέων βιβλίων. Ερωτασθε γιατί σε ένα νέο σύστημα σπουδών χρησιμοποιούνται τα παλαιά βιβλία με μοναδική αλλαγή διακόσμησης, ωρολογίου προγράμματος και ονομασίας μαθημάτων? Ερωτασθε εάν προτίθεσθε συνεπής στη «μνημονιακη» πολιτική της κυβέρνησης ΓΑ Παπανδρέου, να χαρακτηρίσετε περιττές κάποιες ειδικότητες καθηγητών και να τους μεταφέρετε στον ευρύτερο δημόσιο τομέα με υποχρεωτικές μετατάξεις?
1. Τα cd που μοιράσατε στα σχολεία αντί σχολικών βιβλίων, περιέχουν τις παλαιές εκδόσεις των βιβλίων (μαθηματικά και λογοτεχνικά μαθήματα Α λυκείου) και όχι τις καινούργιες σύμφωνα με το νέο Λύκειο. Ερωτασθε με ποια λογική γίνεται διανομή ηλεκτρονικών βιβλίων χωρίς όλοι οι μαθητές να διαθέτουν ηλεκτρονικό υπολογιστή για να έχουν προσωπική πρόσβαση στο σπίτι τους? Σε περίπτωση που θεωρείτε δεδομένη τη πρόσβαση σε ΗΥ, ερωτασθε γιατί να μην θεωρηθεί δεδομένη και η πρόσβαση τους στο site του υπουργείου παιδείας από όπου μπορούν να κατεβάσουν μόνοι τους τα ηλεκτρονικά βιβλία, εκμηδενίζοντας την ανάγκη και το κόστος διανομής? 2. Στην περίπτωση όπου ο μαθητής δεν έχει πρόσβαση προσωπική στο διαδίκτυο και δεδομένης της εγκυκλίου που υποχρεώνει τους εκπαιδευτικούς να μεριμνήσουν για την τύπωση των ηλεκτρονικών βιβλίων, ερωτασθε γιατί διανέμεται cd (με μεγάλο κόστο για το δημόσιο) εφόσον κάθε σχολείο έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο? 3. Για τα μαθήματα της πληροφορικής του νέου λυκείου Β και Γ τάξης δεν υπάρχουν αναλυτικοί οδηγοί σπουδών δεδομένου ότι μόλις τώρα προκηρύχθηκαν θέσεις εμπειρογνωμόνων για την συγγραφή τους και δεν προβλέπεται η εκτύπωση νέων βιβλίων. Ερωτασθε γιατί σε ένα νέο σύστημα σπουδών χρησιμοποιούνται τα παλαιά βιβλία με μοναδική αλλαγή διακόσμησης, ωρολογίου προγράμματος και ονομασίας μαθημάτων? Ερωτασθε εάν προτίθεσθε συνεπής στη «μνημονιακη» πολιτική της κυβέρνησης ΓΑ Παπανδρέου, να χαρακτηρίσετε περιττές κάποιες ειδικότητες καθηγητών και να τους μεταφέρετε στον ευρύτερο δημόσιο τομέα με υποχρεωτικές μετατάξεις?